Българската федерация по художествена гимнастика и американският производител на смартфони Motorola подновиха договора си за партньорство броени дни преди старта на Световното първенство в София. Технологичният бранд се ангажира да подкрепя “златните момичета” до 2020 г. включително, когато ще бъде и най-важното състезание в техните кариери - Олимпиадата в Токио.
През 2017 г. от компанията обявиха, че избират за посланици на марката в България именно “златните момичета”. Основната ѝ цел е да популяризира художествената гимнастика сред младото поколение. В подкрепа на тази кауза през изминалата година бяха осъществени редица общи проекти на Федерацията и Motorola, сред които открита подиумна тренировка на националния отбор в “Арена Армеец”, колекционерски годишен календар, срещи с фенове и много други.
“След успешното партньорство, което осъществихме през изминалите 12 месеца, сега с г-жа Раева имаме още по-мащабни планове. Мечтаем за големи и красиви спектакли, фотосесии, споделени социално значими активности и още много. Всички възлагаме огромни надежди на този отбор, но само състезателките, треньорите и целият екип знаят какъв тежък труд стои зад всяко едно излизане на килима. Ние, в лицето на Motorola България, даваме всичко от себе си, за да допринесем за успехите на “златните момичета”, каза генералният мениджър на компанията за Югоизточна Европа Владислав Иванов.
“Благодарим на г-н Иванов за това, че повярва в нас и че ще продължи да ни подкрепя и в следващите години. За нас е важно да популяризираме и развиваме художествената гимнастика, а България е държава със сериозни традиции в този спорт. Вярвам, че заедно с Motorola ни предстоят много вълнуващи проекти, с които ще зарадваме всички почитатели на този грациозен спорт, а и всички българи”, коментира председателят на Българската федерация по художествена гимнастика Илиана Раева.
Коментирай