Русенец спечели 12 769,40 лева в пункта на „Еврофутбол“ на ул. „Студентска“ №9, след като избра десет срещи от най-големите европейски футболни първенства в система 1 и 2 от 3 + 7 твърди, както и права колонка – 3 + 7 твърди, която се оказа успешна. Прогнозите за двубоите, които влязоха в талона му за 140 лева в неделя са два вида – за мачовете с твърди знаци е Краен изход „1“, а за останалите е Сбор ъглови удари 1-во полувреме (0-4, 5-6, 7+). Ето и самите сблъсъци: Спортинг Хихон – Алавес ТВ, Монпелие – АК Аячо ТВ, Валенсия – Гранада ТВ, Марсилия – Лориен ТВ, Лестър сити – Ипсуич ТВ, Нюрнберг – Айнтрахт Бр. ТВ, Арсенал – Съндърланд ТВ, Уест Хям – Саутхямптън, Кристъл Палас – Манчестър Юнайтед и Кардиф сити – Хъл сити.

Участник от Кърджали прибра 3 645,07 лева за седем срещи в права колонка – той избра предвиждане за краен изход „1“ за шест от мачовете и краен изход Под/Над „Над 2,5 гола“ за последния.Това се случи в събота на бул. „Беломорски“ №54.

Хиподрумът в Крейфорд бе най-известното място в света за участниците в „Еврофутбол“ в събота по обяд – хрътките в гонката с номер пет донесоха страхотни печалби на познавачите. Westmead Charlot, Boots Andall и Luminous заеха първите три места в този ред на финиширане и направиха щастливи хора от цялата страна. Най-доволен остана играч от Драгоман, който взе 2 494 лева с 20 лева за Трио с четири кучета. Сливенчанин пък си тръгна с 1 154,80 лева, след като избра 1-3 място и талон за 3 лева в небезизвестния пункт на ул. „Сирак Скитник“ №26. 997,60 лева отидоха при участник от Долни Пасарел – той ги спечели с 8 лева и прогноза за първи трима, не по реда на точното им подреждане, с четири хрътки. Малко по-малко – 953,60 лева взе пловдивчанин за Трио и талон на стойност 2 лева. Познавач от с. Кирково пък прибра 888 лева също с 2 лева за същото предвиждане.

Единствено бургазлия „изневери“ на майсторлъка на останалите, но за добро – той спечели феноменалните 3 405 лева със залог за 20 лева и предвиждане за 1-3 място в надбягването с номер 14 в Нюкасъл.

„Еврофутбол“ дава още една възможност за печалба на участниците – кампанията „Като за световно с Еврофутбол!“ вече четвърта седмица генерира огромен интерес. Повече информация можете да прочетете на www.eurofootball.bg.