Българският букмейкър „Еврофутбол” влезе в казармата за заснемането на новия си рекламен клип. С него компанията отбелязва 18-тата годишнина от създаването си. „Еврофутбол” се ражда по време на славните футболни събития от 1993 година, когато българският национален отбор по футбол се класира за Световното първенство в САЩ година по-късно.
За да пресъздадат незабравимата атмосфера от мача с Франция, класирал ни на Мондиала, екипът на букмейкърската къща, заедно с 80 актьори и статисти, влезе в истинско поделение – танковата бригада в Горна баня. Снимките продължиха два дни. В клипа е използван автентичния коментар от мача на българите срещу тима на Франция, който ни класира за участие на Световното първенство в САЩ. Той припомня с лека носталгия за войнишките времена, които са вече в миналото. Чрез тях, „Еврофутбол” прави своята логична равносметка за извървения път – от химизираните листове за попълване на фишовете до днешната съвременна система за приемане на прогнозите в реално време. Като резултат от тази равносметка и вярата в позитивното, екипът избра за финал посланието „Бъди оптимист! Вярвай в себе си!”. Това е формулата за постигане на всеки успех. И успехът в „Еврофутбол” не прави изключение.
Автор и реализатор на клипа е продуцентска къща „Мирамар филм”, която засне популярните филми „Tilt” и „Love.net”. Режисьор на видеото е Илиян Джевелеков.
Клипът вече може да бъде видян по националните телевизии, а също и на страницата на „Еврофутбол” – www.eurofootball.bg. Той има и по-дълъг вариант, който ще бъде представен на потребителите в интернет.
Коментирай