Чрез новия си проект „3Т – Тенис Тийм Талант“ Българската федерация по тенис показа как нагледно може да се осъществи успешно партньорство между спортна организация и бизнеса.

Проектът, който има за цел работа в отбор на млади тенис таланти от 11 до 14 г., разполага с бюджет от 80 000 лв. за първата година от създаването си. Той се поделя по равно между федерацията и различни спонсори. До момента има привлечени 4 фирми с различна стойност в програмата.

С набирането на спонсори за проекта се е нагърбил синът на една от най-добрите български тенисистки през 60-те години Мими Берон – Кирил, който заедно със Стефан Грение, който е бивш тенис състезател и настоящ треньор се опитва да приложи част от френския опит у нас.

Освен че фирмите са официални партньори и дарители на Българска федерация по тенис, подкрепата за детския тенис се явява и част от корпоративната им социална отговорност. Логата на компаниите присъстват върху банерите и рекламните материали, изготвяни за проекта. Специален винил пътува с отборите ни из България и чужбина, пред който младите тенисисти се снимат, и така дарителите получават своята реклама и зад граница.

Освен това на първото издание на ATP турнира в София от категория 250, проектът бе представен в официалната брошура на турнира, в която визуално присъствие получиха и дарителите до момента.

Амбицията на всички, свързани с програмата 3Т, е да се увеличава броят на отборите в него като още догодина да има тимове и в 4-те възрасти (11, 12, 13 и 14 г.).