Ландо Норис записа първа победа във Формула 1, след като спечели Гран При на Маями. Пилотът на МакЛарън имаше късмет с кола за сигурност в средатата на състезателната дистанция от 57 обиколки, като това му позволи да смени гумите си и да запази първото си място пред Макс Верстапен. Нидерландецът не бе доволен от настройките на колата си и нямаше скоростта да се бори с британеца, така остана втори. 

На подиума се качи и Шарл Льоклер, а четвърти остана неговият съотборник Карлос Сайнц. Пети се нареди Серхио Перес, а шести Люис Хамилтън. Топ 10 затвориха Юки Цунода, Джордж Ръсел, Фернандо Алонсо и Естебан Окон.

24-годишният Норис постигна първа победа в кариерата си след 110 състезания. Неговият съотборник в МакЛарън Оскар Пиастри се бореше за петото място с Карлос Сайнц, но след удар и смяна на предното крило падна в дъното на колоната.

Обиколка 1/57 - старт на състезанието

Макс Верстапен потегли страхотно, докато Шарл Льоклер направи лош старт, но впоследствие отново си върна второто място след грешка на Серхио Перес, който не успя да вземе първи завой. Оскар Пиастри направи най-добрия старт като изскочи на третата позиция.

Обиколка 3/57

Оскар Пиастри записа най-бърза обиколка, дишайки във врата на Льоклер. Пилотът на МакЛарън можеше да използва DRS, докато монегаскът нямаше тази възможност, тъй като Верстапен бързо му дръпна с повече от секунда.

Обиколка 5/57

Докато Макс Верстапен направи преднина от две секунди, Оскар Пиастри се справи с Льоклер и излезе на втората позиция. Сайнц също се приближи до съотборника си, който изглеждаше по-бавен. Нико Хюлкенберг продължи да брани чудесната си седма позиция, която взе още на старта, изпреварвайки Люис Хамилтън. В дъното на колоната остана Даниел Рикардо.

Обиколка 7/57

Карлос Сайнц се включи по радиото, за да каже, че е по-бърз от съотборника си и трябва да бъде пропуснат напред, за да се бори с Пиастри. В този момент Хамилтън успя да се справи с Хюлкенберг за седмото място. Джордж Ръсел бе с няколко места назад, а пък другият пилот на Хаас се движеше на 19-о място. 

Обиколка 8/57

Люис Хамилтън допусна сериозна грешка и това даде шанс на Нико Хюлкенберг отново да мине пред британеца, а той се възползва веднага.

Обиколка 12/57

Някои от пилотите в дъното посетиха бокса за нови гуми рано-рано. Джордж Ръсел успя да се справи с Хюлкенбер, няколко обиколки след като това направи съотборникът му Люис Хамилтън. В челото пък Верстапен изгради аванс от 2.7 секунди пред Оскар Пиастри.

Обиколка 18/57

В продължението на няколко обиколки Серхио Перес се защитаваше от Ландо Норис, а в края на 18-ия тур мексиканецът влезе в бокса, а пилотът на МакЛарън зае петото място. 

Обиколка 20/57

Шарл Льоклер не успя да се справи с Оскар Пиастри за второто място, затова и пръв влезе в бокса, за да опита да пресече австралиеца. През това време Серхио Пере с лекота задмина един от пилотите на Алпин, за да вземе деветото място. Ботас пък заемаше последното място в колоната, зад пилотите на Уилиямс.

Обиколка 22/57

Макс Верстапен допусна грешка и премина през един от бордюрите, а заради това и прати едно от колчетата край пистата на самото трасе. Това създаде опасна ситуация и доведе до виртуална кола за сигурност.

Обиколка 24/57

Лидерът Верстапен мина през бокса и излезе обратно на четвъртото място пред Шарл Льоклер. Поне временно пък Оскар Пиастри взе първата позиция. Неговият съотборник в МакЛарън потвърди страхотното темпо на тима, като на няколко пъти записа най-бърза обиколка, заемаййки третата позиция зад втория Сайнц.

Обиколка 28/57

Оскар Пиастри и Карлос Сайнц влязоха в пита за нови гуми, което остави Ландо Норис на първо място със стари средно твърди гуми. Втори бе Макс, а Пиастри и Сайнц се завърнаха на четвърто и пето място. В края на обиколката се стигна до инцидент Сарджънт и Магнусен, които излязоха от пистата, а болидът на Уилиямс остана спрял, което доведе и до кола за сигурност.

Обиколка 31/57

Излизането на колата за сигурност се превърна в мечтан сценарий за Ландо Норис, който успя да смени гумите си с чисто нови твърд комплект и не загуби първата си позиция. Макс остана втори, но с хард гуми на вече няколко обиколки, трети пък беше Льоклер, четвърти Пиастри, а пети Сайнц. След удара си със Сарджънт, Магнусен не отпадна, но остана в дъното на колоната, а той получи и 10 секунди наказание.

Обиколка 33/57

Ландо Норис успя да си запази първото място при рестарта, а пък Шарл Льоклер се приближи до Макс Верстапен.

Обиколка 35/57

Ландо дръпна с повече от секунда пред Макс Верстапен. Пиастри пък се защити по-агресивно при атака на Карлос Сайнц, като дори имаше и лек контакт между двамата. В същото време Люис Хамилтън направи чудесно изпреварване срещу Юки Цунода за седмото място.

Обиколка 40/57

Докато Ландо трупаше малко по малко преднина в челото, Оскар Пиастри загуби позицията си от Карлос Сайнц, като отново имаше контакт между двамата. Все пак пилотът на МакЛарън загужби и позиция от Серхио Перес и Люис Хамилтън впоследствие. По радиото се обадиха на австралиеца, че има счупено крило и трябва да мине през бокса.

Обиколка 45/57

Ландо Норис увеличи преднината си на 4.5 секунди. Макс Верстапен поне се отдалечи от третия Шарл Льоклер. Окон изпревари Алонсо за деветото място.

Обиколка 55/57

Алекс Албън заключи гумите си и не успя да завие, като продължи направо в зоната за сигурност. Това не доведе до виртуална или реална кола за сигурност, а пилотът на Уилямс трябваше да влезе в бокса. Междувременно Ландо Норис продължи да води убедително - 6.6 секунди пред Макс Верстапен.