eMAG, най-големият онлайн търговец в Централна и Източна Европа, предлага на феновете на футбола и едно виртуално преживяване – геймърски турнир по FIFA 2014 за Световното първенство по футбол. Надпреварата се провежда от 16 юни до 13 юли в Мондиал Камп 2014, намиращ се пред зала 6 на НДК, а eMAG е приготвил страхотни награди за най-добрите.
Любителите на футбола и гейминга ще могат да се включат в състезанието, като се запишат за участие на място в самия камп. Всеки желаещ може да определи ден, в който да играе. Мачовете ще се играят на специално предоставени от eMAG PS3 конзоли, a срещите ще са във формата на директните елиминации и ще се провеждат всеки ден между 16 и 18 часа. Дневният победител в състезанието получава ваучер за пазаруване от eMAG.bg на стойност 100 лв., а големият шампион в турнира, който ще бъде определен на 13 юли, ще грабне нов PS4.
По време на Мондиал Камп 2014, освен турнирът по FIFA 2014, ще има и още едно геймърско предизвикателство. еMAG си партнира и с Хюндай и дава възможност на феновете на бързите скорости да покажат уменията си в турнир по Gran Turismo 6 отново на PS3 конзола. Също така посетителите на кампа ще могат да се „качат“ на специален симулатор с волан, педали и скоростна кутия. Най-добрите играчи ще има разнообразни награди и всяка седмица един от победители в турнира ще получава ваучер от 200 лв. за пазаруване в еMAG.bg.
В следващия месец светът е футбол и в дните преди Световното първенство eMAG отчита повишен интерес към покупките на телевизори. Данните показват, че българите предпочитат да купуват Smart телевизори, които са 45% от всички закупени от онлайн магазина ТВ устройства. Футболните запалянковци, които са решили да си подарят по-добро телевизионно преживяване, предпочитат телевизорите с по-голям екран – близо 50% от хората купуват телевизори над 42 инча. Най-голям процент хора - 55% са отделили до 1000 лева за новата си придобивка, а 25% - между 1500 и 2000 лева. Най-скъпият закупен телевизор на eMAG.bg тази година е на стойност 8000 лв.
eMAG e най-големият онлайн търговец за електроника в Централна и Източна Европа с над 1 млн. нови клиенти през 2013 г. в България, Румъния и Унгария. От навлизането си на българския пазар през септември 2012 г. еMAG постига 50% пазарен дял при продажбата на електроника и техника, а успехите на марката и лоялността на клиентите се дължат на добрите цени, комбинирани с високо ниво на обслужване и предлаганите услуги, както и промоционалните кампании, които еMAG провежда.
Коментирай