Преди няколко дни стартира 15-ото издание на Европейското първенство по футбол. Най-добрите отбори на Стария континент се впуснаха в битка за короната в първия по рода си формат на турнира с цели 24 финалиста.
Както е известно, KIA Motors e oфициален спонсор на Европейското първенство по футбол и официален автомобилен партньор на ФИФА за шампионатите на Световната Купа по футбол през 2018г. и 2022г. За първи път КИА партнира на ФИФА през 2007г. когато марката започва изграждане на отношения с футбола, неговите фенове и любителите на КИА по света. Като част от голямото семейство на корейския бранд и във връзка с UEFA EURO 2016, КИА Моторс България ще предложи на феновете на марката специални условия при закупуване на моделите Спортидж, Соренто и Соул.
Бестселърът на КИА – Спортидж, осъществи дебюта си в България през февруари тази година. Само за 4 месеца продажбите от модела надхвърлиха 220 бр. на територията на страната, а в Европа само за месец май Спортидж има реализирани общо 48 798 продажби. Четвърто поколение КИА Спортидж се отличава с дързък, прогресивен дизайн, с усещане за мощност и динамика от всеки екстериорен детайл., изцяло нов интериорен стайлинг, горд носител на множество съвременни технологии и още по-високо качество. Пълната гама от нови и актуализирани двигатели и трансмисии резултира в повишена ефективност, подобрена динамика и прецизно управление. Серийно Спортидж се предлага с богат набор от системи за активна безопасност, включително ABS, DBC, HAC, ESC, VSM, TPMS и др. Само по време на Евро 2016 закупилите модела Спортидж ще получат подарък навигационна система, която информира за трафика, местоположения на камерите за ограничение на скоростта и звукови предупреждения, локално търсене и прогнози за времето.
Градският кросоувър Соул и Соренто CUV ще зарадват своите бъдещи собственици със 7% отстъпка.
Всички модели на марката КИА се предлагат със 7 години гаранция и специална лизингова услуга КИА Финанс, която гарантира дългосрочна сигурност чрез фиксирана лихва от 4.56 % за целия лизингов период.
Като партньор на ФИФА и автомобилен спонсор на UEFA EURO 2016, преди броени дни, КИА Моторс Корпорейшън официално предаде 447 модела КИА на Съюза на европейските футболни асоциации (UEFA) за нуждите на предстоящото Европейско първенство по футбол 2016. Между осигурените специално за турнира 447 автомобила са бестселърът на марката в Европа – Спортидж, Оптима седан, Соренто SUV, Каренс MPV, градския кросоувър Соул и всички представители на семейство сийд.
Kia Motors Corporation – производител на качествени автомобили за хора с млади сърца – води началото си от 1944 г. и е най-старият производител на моторни превозни средства в Южна Корея. Годишно Kia произвежда над 3 млн. моторни превозни средства чрез 10 производствени и монтажни звена в пет държави, като след това продукцията се продава и обслужва чрез мрежа от дистрибутори и дилъри, покриваща около 180 страни. Днес Kia има над 50 000 служители в цял свят, а годишните приходи са близо 44 млрд. щ. д. Компанията е главен спонсор на Откритото първенство на Австралия по тенис и е официален автомобилен партньор на ФИФА – управителното тяло на Световната купа по футбол (FIFA World Cup™). Бранд слоуганът на Kia Motors Corporation – "Силата да изненадваш" – изразява глобалния ангажимент на компанията да удивлява света, предоставяйки на хората вълнуващи и вдъхновяващи изживявания, които надминават очакванията.