На 14-та позиция в общото временно класиране финишира Григор Григоров след първите два етапа в първия ден на рали „Идрия“, при оспорвана надпревара с още 65-има състезатели. Днес предстоят решаващите пет етапа по 80-километровото трасе в последния кръг на словенския рали шампионат, който е част от Европейския рали трофей - централна зона.

Григоров се състезава с Peugeot 208 R2, сервизиран от екипа на словенския пилот Рок Турк - "OPV Sport", с които се очертава добро сътрудничество през новия сезон, с подкрепата на ЕНЕКОД. Навигатор на младия състезател е Янаки Янакиев, с когото преди години спечелиха дебютния сезон в едномарковия шампионат Hyundai Racing Trophy.

"В двукилометровите отсечки от днес разликите са малки, но утрешния ден ще бъде важен“, коментира Григоров. 

"Ще се опитаме да се представим достойно, но държа да отбележа, че не се борим за словенското първенство. За нас в момента е важно да трупаме опит и километри преди новия сезон“, сподели състезателят и допълни, че „трасето е изключително технично, а през втория ден се очакват и тежки метеорологични условия - проливни дъждове и мрачно време. 

По думите му "предстоят изключително технични и трудни трасета с много изкарана фракция и шума от падналите листа на пътя, допълнително натоварващи ситуацията“. 

Григоров сподели, че досега не се е сблъсквал с такива етапи и условия с този автомобил. 

"Отсечките са крайно опасни, за пилоти с богата практика зад гърба си. Без значение от това всички етапи са начин да тестваме нови настройки. Янаки е изключително опитен навигатор. Разбираме се доста добре с него. Неминуемо дългата пауза един от друг няма как да не ни се отрази, но истинската ситуация трудно може да се прецени на 2 км. Определено се чувствам в сигурни ръце“, категоричен е Григоров.

Той определи конкуренцията като „ожесточена“ и не спести похвала за лидера в генералното класиране, който в съботния ден направи феноменално каране и доказа топ класа. „Знам точно къде са секундите, които изгубихме от него, но за да бъдем поне близо до резултата му, трябва да карам на абсолютния лимит. Останалите пилоти са също доста добри - местни, родом от Идрия и карат в напълно познати условия. Трудно е да направим реална съпоставка къде вървим спрямо тях, тъй като изминатите ни по брой километри нямат нищо общо. Радвам се, че различната ми тактика на пилотиране, спрямо тяхната, ни дава реални шансове да бъдем в призовото класиране в клас RC4 и 2WD (един двигателен мост)".