София, 10 юни 2021 г. Всеки футболен фен може да стане крал на Европа, като се включи в уникалния турнир King of Europe и участва за награда от 1 млн. евро. 5 отбора, съставени от почитатели на футбола и инфлуенсъри, ще се надпреварват за голямата награда. Инициативата е част от мащабната кампания Rivals United, която bwin организира по повод старта на ЕВРО 2020.

В турнира King of Europe феновете могат да се включат със спортни залагания, като изберат един от националните отбори, участващи в първенството. До финала на ЕВРО 2020 те ще имат шанса да играят заедно като един екип. 5-те най-добри отбора ще споделят джакпота от 1 млн. евро. Отборът победител ще получи половин млн. евро, а останалата сума ще бъде разпределени по равно между останалите участници.

По време на футболните шампионати запалянковците често се разделят и си съперничат заради привързаността си към любимите клубове. На 11 юни, когато стартира ЕВРО 2020, може да бъде различен, защото кампанията Rivals United дава уникален повод за обединение на привържениците на спорта. В рамките на 4 седмици те ще имат възможност да изберат един от националните отбори-участници и да проследят пътя до победата му. Ще носят еднакви фланелки и ще пеят един и същи химн, защото няма да бъдат съперници, а ще са обединени от общата спортна кауза.

Кампанията Rivals United, която организира bwin, част от Entain plc, има за цел да обедини феновете по време на Европейското първенство по футбол, като ги мотивира да споделят вълнението от играта на националните отбори, вместо да ги провокира чрез съперничествата между различните отбори. Турнирът King of Europe ще се играе едновременно от почитатели на спорта в Австрия, Белгия, България, Дания, Франция, Германия, Гърция, Румъния и Обединеното кралство.

„С тази кампания имаме амбицията да поставим нови стандарти в цяла Европа. Чрез Rivals United по иновативен начин подчетртаваме ангажираността си както към местните пазари, така и на международните състезания. bwin отново предоставя терена на футболните фенове, които подкрепят отборите си със страст. С уникалния турнир King of Europe, в който инфлуенсъри и фенове играят като един отбор за първото място, показваме това, с което искаме да се отличим: автентичност и забавления, подкрепени от чувство за отговорност", заяви Стефан Хайлман, управляващ директор Digital Europe Entain.

Кристоф Билефелд, директор на творческия отдел на Коле Ребе, който стои зад кампанията, отбеляза: „Разделени от цветове, но обединени от кауза – дори най-големите съперничества във футбола могат да бъдат преодолени, когато става въпрос за любовта към играта и подкрепата на националния отбор. Тази футболна максима, която обединява цяла Европа, стана основна идея за нашата кампания."

Повече информация може да намерите на:

YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Cs46flEFZf0

https://promo.bwin.com/bg/promo/p/sports/cee/king-of-europe

https://www.facebook.com/bwin.bg/

Повече за bwin

Bwin е водещ доставчик на спортни залагания, казина, игри и покер онлайн и на мобилни устройства. Създадена е през 1998 г. и е придобита от Entain през март 2013 г. Entain plc (LSE: ENT) (бивш GVC Holdings plc) е компания от FTSE100 и е една от най-големите световни групи за спортни залагания и игри, работещи както онлайн, така и в търговията на дребно. Групата притежава обширно портфолио от утвърдени марки. Спортните марки включват bet.pt, bwin, Coral, Crystalbet, Eurobet, Ladbrokes, Neds и Sportingbet. Игровите марки включват CasinoClub, Foxy Bingo, Gala, Gioco Digitale, partypoker и PartyCasino. Групата притежава собствена технология във всички свои основни продуктови вертикали и в допълнение към своите B2C операции предоставя услуги на редица клиенти на трети страни на база B2B. Уникалната технологична платформа на Групата също така дава право на BetMGM, съвместното предприятие, което оперира с MGM Resorts, за да се възползва от бързо регулиращия се пазар за спортни залагания и iGaming в САЩ. Entain е данъчно регистриран във Великобритания с лицензи в повече от 20 държави на пет континента. Ангажиментът на Групата за постигане на устойчивост и растеж се признава чрез членството й в индексите FTSE4Good и DJSI ESG, които идентифицират компании, отговарящи на световно признатите стандарти за корпоративна отговорност.

За повече информация: https://entaingroup.com/