- Всички
- Александър Красимиров
- Боби Борисов
- Валентин Грънчаров, Дарик радио
- Веско Вълчев
- Гавраил Баталов
- Емил Евтимов
- Ивайло Йовчев, Дарик радио
- Иван Опренов
- Иво Стефанов
- Инес Павлова
- Кремена Младенова
- Мария Мицова
- Ники Александров
- Николай Пашкуров
- Светослав Табаков
- Симона Стефанова
- Станислава Кръстева
- Стефан Стоянов, Дарик радио
Отговор на въпрос от BDP1988
Отговор на въпрос от Доктор Хаус
Отговор на въпрос от BDP1988
Отговор на въпрос от filologa
Отговор на въпрос от kakasia
Отговор на въпрос от Rivaldo
Ако Ботас действително отиде във Ферари, това ще е полезно за него. Не мисля, че ще бъде ограничаван по някакъв начин, макар да е ясно, че през първата година-две Фетел ще е основният играч. Фелипе Маса ми е много симпатичен образ, признавам, но няма манталитета на германеца (при всичките му кривини в характера). В момента финландецът за мен поне е първи пилот на Уилямс. Има много бързина в него, въпросът е да намери повече постоянство. На "Силвърстоун" кара изключително нервно след чудесния старт, в много от завоите допусна елементарни грешки, които по-опитен състезател ще използва. Фетел може да бъде добър пример за него в това отношение.
Освен това през последните сезони Ферари драстично намалиха намесите от бокса, може би и заради ясното преимущество на единия от пилотите си... Аз лично бих искал да видя Ботас във Ферари. По-разтревожен бих бил, ако той се озове в Ред Бул например.
Отговор на въпрос от iliyan
Практиката с платените пилоти не може да бъде спряна по простата причина, че финансите стават все по-болна тема за Формула 1. Един такъв пилот връзва целия сезон за някой от по-скромните отбори. Ако има и умения, още по-добре, но в повечето случаи съм съгласен с теб, че качествата на състезателите са най-меко казано спорни. Което пък повдига друг любопитен въпрос - защо тези хора имат солиден финансов гръб за сметка на други, които го заслужават повече?
Поздрави и дано сезонът стане по-интересен!
Отговор на въпрос от mario_filipov
Поне по мое мнение е твърде рано да хвърляме вината върху футболистите или още по-малко върху Бруно Рибейро. Няма какво да крием - Лудогорец игра слабо срещу Милсами. Разградчани наложиха висок стандарт, а през лятото ги напуснаха не една и две основни фигури. Реално отборът си е почти нов, така че ще ни трябват още няколко мача, за да видим как ще потръгнат нещата след "перестройката".
Иначе съм напълно съгласен с теб, че отпадане от такъв скромен съперник едва във втория предварителен кръг на ШЛ може да бъде наречено единствено трагедия. Разликата в класите е съвсем отчетлива, но същото може да се каже по отношение на обиграността в двата състава. Молдовците бяха много дисциплинирани и знаеха какво гонят на "Лудогорец Арена", докато в Лудогорец мога да отлича представянето на двама играчи, чийто имена няма да учудят никого - Моци и Дяков. Другите още търсят мястото си при шампионите.
Реваншът без съмнение ще бъде най-важният мач за Лудогорец, при все че в събота се изправят срещу Литекс в първия кръг на А група. Просто инвестициите в новите играчи, които направиха "орлите", ги задължават да постигнат доста повече в Европа, а пък в първенство с 36 кръга една загуба на старта не изглежда толкова страшна с оглед на това, че другите едва ли ще са безгрешни.
Отговор на въпрос от stelisti
Отговор на въпрос от Доктор Хаус
При последната ми проверка в правилника за това кои отбори имат правото да участват в ЛЕ не открих такова нещо. Въпреки това и тази, и миналата година от УЕФА категорично държат участниците първо да бъдат лицензирани от своята национална асоциация, а след това да са покрили и критериите за евролиценз. При това от централата си запазват правото ако изпитат някакви съмнения, да прибегнат до още проверки по всяко време (съответно и допълнителни санкции при доказани нарушения). С други думи - клуб от по-долна дивизия може да участва в ЛЕ като носител на Купата, стига да подаде изрядни документи в необходимия срок (съдейки по нашата мила картинка, основният проблем има две лица - осигуряването на лицензиран стадион за домакинствата и обезпечаването организацията по провеждането на мачовете). Ако не подаде книжата или пък те не са изрядни, правилото гласи, че този тим се замества от следващия поред получил лиценз отбор от елитното първенство на дадената страна (а не загубилия във финала, както беше преди години).
Дано отговорът ми е бил достатъчно изчерпателен, стига под "нов сезон" да визираш кампания 2015/16... Поздрави!
Отговор на въпрос от марко йорданов
Не мога да кажа, че трансферът на Арда Туран е най-добрата възможна сделка, но предвид всички обстоятелства - трансферното вето, купуване на основен играч от директен съперник, напускането на Шави - турчинът е наистина алтернатива, която си заслужава. Лично аз имам симпатии към него, още докато беше част от Галатасарай (макар тогава тайничко да се надявах да се озове в Ливърпул). Дори и те обаче не могат да прикрият факта, че като че ли Арда попремина зенита си. Със сигурност ако Барселона го бе взел преди сезон или два, това щеше да предизвика по-голям отзвук.
Колкото до втората част на въпроса ти, по-скоро си мисля, че Туран идва като втори вариант за поста на Иниеста (а при нужда може да играе и като чисто крило). Луис Енрике още миналия сезон разбра, че няма как да намери идеалния заместник на магьосник като Шави. Туран е по-пробивен и по-директен играч. Ракитич от своя страна пасна идеално към новата философия с по-бързо изнасяне на топката. Двамата ще трябва да работят в защита повече от когато и да било в кариерите си, просто защото това се изисква от наложения стил. Шави нямаше нужда да се влага чак толкова в този елемент, тъй като умееше да й скрива топката от съперниците къде със задържане, къде с разиграване. Той наистина е незаменим и затова не е нужно някой да влиза конкретно в неговата роля.
Отговор на въпрос от Доктор Хаус
Отговор на въпрос от Доктор Хаус
Не мисля, че връщането на презареждането с гориво ще окаже реално влияние, ако гумите продължат да бъдат толкова зле. Да, твърдите направиха голям скок в сравнение с тези от миналата и по-миналата година, но като цяло в 90 процента от времето пилотите щадят колите заради гуми, дебит на гориво и така нататък. Хубаво е да има повече спирания в бокса, които могат да върнат интригата в наглед решено състезание (с някой недозавит болт например), ала ми се струва глупаво самият спорт да ги провокира по такъв начин.
Колкото до пистите - нямам любимо трасе (още повече, че както върви, занапред ще гледаме напълно непознати такива...), но със сигурност най-малко ми допада Гран При на Монако. Общо взето победителят от съботата трябва да се е олял с 2-3 вида съмнителни субстанции същата вечер, за да си провали състезанието на другия ден :)
Отговор на въпрос от Доктор Хаус
Ще отговарям по ред на номерата:
За маймуните в различните болиди от изброените епохи може би имам съмнения единствено за този на Уилямс от края на 90-те (главно защото нямам много лични наблюдения върху спорта тогава). Иначе за останалите - за Ф1 е нормално да има тим, който диктува събитията в даден отрязък от 3, 4, 5 години. Във всеки спорт е така... макар че наистина ми липсват дуелите между Ферари и Макларън например. Спецификата на Ф1 е точно в това - имаме човешки фактор, сиреч пилота, имаме и технически - самата кола. Затова е напълно възможно за състезател с що-годе прилични способности - примерът: симпатичния за мен Дженсън Бътън в Браун GP - стига да разполага с перфектната кола, да се справи с далеч по-добри пилоти без същата техническа база... Ключовото тук е постоянството, а да постигнеш такава е далеч по-лесно чрез болида, отколкото зад волана :)
Иначе за най-добрия пилот - не мога да дам еднозначен отговор, може би бих посочил Сена както заради уменията му на трасето, така и заради разказите на баща ми... Какво да се прави, човешки фактор...
Желая ти всичко най-добро!
Отговор на въпрос от lebeda21