Ред Бул ще направи промени в своите процедури за спиране в бокса след инцидента, който за малко не помрачи Гран При на Германия.

Тогава задната дясна гума на Марк Уебър се откачи, докато австралиецът се опитваше да се върне отново на пистата, и удари оператор от телевизионните екипи, които снимат случващото се в питлейна.

Базираният в Милтън Кийнс тим проведе собствено разследване и сведе резултатите от него до знанието както на конкурентите си, така и на Международната федерация по автомобилизъм.

Според доклада проблемът възникнал, когато механикът, отговарящ за задната дясна гума, тръгнал да затяга придържащата гайка. Тогава обаче изпуснал пистолета си и по случайност подал сигнал „готов“ на човека, който сигнализира на пилота. Така колата потеглила с необезопасено колело.

Сега в Ред Бул ще променят технологията на пистолетите, с които се завиват гайките, така, че да не могат да подават сигнал „готов“ при нов подобен случай. Освен това механикът, който сигнализира на пилота, вече знае, че ако има някакъв проблем, не трябва да пуска колата да потегли, докато не получи точните сигнали от всички.