В очакване официално да бъде приет във Втора професионална футболна лига от ръководството на Локомотив София съобщиха, че са сключили договор с компания "MOKO Solution" - организатор на юбилейния мач на Христо Стоичков "50 години номер 8", която ще поеме маркетинга на клуба.
"Целта на сътрудничеството е да възвърне славата на футболен клуб Локомотив София като притегателен спортен център, да оптимизира връзката между клуба и неговите фенове и да помогне за развитието на младите таланти в школата на Локомотив", заяви новият маркетинг директор на клуба Антон Терзиев.
Терзиев е в сферата на футбола от 35 години. Той има бакалавърска степен със специалност "Маркетинг и реклама" от Колеж по мениджмънт, търговия и маркетинг - София.
Бивш футболист е на Славия, Монтана, Светкавица, Академик, Кремиковци, германския Мариенхайде и гръцкия Килкисиакос. Терзиев има опит повече от 16 години като съдия по футбол, последните 9 години от които в А ПФГ.
1Коментар