В съвременния футбол един отбор е обречен без наличието на стабилни спонсори. А максимата гласи, че който плаща, той поръчва музиката. Затова и през годините сме виждали всякакви любопитни начини, по които клубовете се опитват да оправдаят сумите, получени от различни спонсори.
Някои от спонсорските идеи обаче са, меко казано, странни...
А ситуацията определено е такава в елитния чилийски отбор О'Хигинс, който в момента е 10-и в местното първенство.
През уикенда тимът презентира новия си екип, който се превърна в истинска интернет сензация. Фланелката е изцяло розова, което само по себе си е необичайно. Хитът обаче е друг - номерата на гърба на играчите, са в цвета на пържените картофки на една много популярна верига за бързо хранене, която е спонсор на клуба. За да бъде напълно ясно, че става дума за картофките, номерата са направени с червено в горния си край, целящо да пресъздаде кетчупа по картофките...
Fútbol chileno: los números de O'Higgins son papas fritas. pic.twitter.com/qse3WgZXVW
— Nightspirit (@Nightspirit33) February 17, 2019
⏱️49' 2T | ¡Partido terminado! El local da vuelta el partido y se queda con los tres puntos en el arranque del torneo ¡Vamos muchachos, arriba!@Huachipato 2@OHigginsoficial 1#VamosOHiggins 🇧🇼 pic.twitter.com/RPzjyCVzkj
— O'Higgins FC (@OHigginsoficial) February 17, 2019
⚠️ This tweet may contain shocking images!
— The Kit Guru (@FCKitGuru) February 17, 2019
Chilean club O’Higgins has been the victim of (by far) the worst sponsorships deal in the history of sponsorships.
Being sponsored by McDonalds the numbers on the back of the kits are fries...
🍟 Anyone fancies a McDonalds now? pic.twitter.com/aFpQ1PBS1o
Коментирай