В съвременния футбол един отбор е обречен без наличието на стабилни спонсори. А максимата гласи, че който плаща, той поръчва музиката. Затова и през годините сме виждали всякакви любопитни начини, по които клубовете се опитват да оправдаят сумите, получени от различни спонсори.

Някои от спонсорските идеи обаче са, меко казано, странни...
А ситуацията определено е такава в елитния чилийски отбор О'Хигинс, който в момента е 10-и в местното първенство.

През уикенда тимът презентира новия си екип, който се превърна в истинска интернет сензация. Фланелката е изцяло розова, което само по себе си е необичайно. Хитът обаче е друг - номерата на гърба на играчите, са в цвета на пържените картофки на една много популярна верига за бързо хранене, която е спонсор на клуба. За да бъде напълно ясно, че става дума за картофките, номерата са направени с червено в горния си край, целящо да пресъздаде кетчупа по картофките...