Голяма германска пивоварна съобщи разочароващи данни за продажбите на бира през юни, като очакваният бум в потреблението по време на Европейското първенство по футбол за мъже не се осъществи, пише ДПА.
Представителят на Фелтинс Михаел Хубер каза, че Европейското първенство не е донесло очаквания ефект за пивоварните, тъй като дъждовното време и промяната в навиците за пиене намалиха продажбите, въпреки че Германия беше домакин на турнира.
Пивоварната каза, че германските любители на кехлибарената напитка са консумирали приблизително 8 милиона хектолитра бира през юни, което е по-малко в сравнение със същия месец на 2023 г. Един хектолитър е 100 литра.
Германските пивоварни продават около една шеста от своята бира на сектора на хотелиерството, като лъвският дял от бизнеса им идва от търговията на дребно. Според пивоварната Фелтинс обаче потребителите в супермаркетите и магазините за напитки са се въздържали тази година.
Сравнението с "лятната приказка“ от 2006 г., когато Германия беше домакин на Световното първенство по футбол за мъже, е отрезвяващо: според съобщенията продажбите на бира през юни същата година са били около 11 милиона хектолитра.
По време на тазгодишния турнир феновете гледаха повече мачове сами у дома, вместо да се събират в компании и да пият повече.
"Това е различно от това да поканите съседа си на барбекю и да пиете бира“, каза Хубер./БТА
2Коментара