В разгара на лято 2013 най-футболната бира на България, Kamenitza, започва нова национална кампания, с която търси най-култовата реплика за последните 20 години в родния футбол. На специален сайт - www.4more.bg - всеки пълнолетен футболен фен може да избере крилатата фраза, която смята за емблематична за футбола от най-новата ни история.

Още в края на следващата седмица един от всички гласували ще бъде изтеглен чрез томбола и ще спечели чисто нов скутер Peugeot, а точно сто щастливци ще получат по един стек Kamenitza, който да споделят с приятели, докато обсъждат най-култовите цитати от родния футбол. Всички, които искат да дадат своя глас и да спечелят чисто нов скутер, могат да го направят в рамките точно на една седмица, тъй като формата за гласуване е отворена до 24:00 часа на 3 юли 2013 (сряда).

През последните седмици екип на Kamenitza направи проучване сред „експертите в спортните редакции” – десетки журналисти дадоха своите предложения за крилати футболни фрази, а десетте реплики с най-сериозна подкрепа преминаха на следващия етап и вече се борят за гласовете на футболните фенове. В селекцията място намериха както бисери на футболни коментатори като „Каква поредна футболна драма” и „Коженото кълбо е на зеления килим”, така и култови изяви на родни футболни деятели. С най-много номинации, както можеше да се очаква, са Димитър Пенев и Христо Стоичков, с по една се отчитат Любослав Пенев, Димитър Бербатов и култовият Николай Колев – Мичмана. Сред финалистите е и универсалното начало за всяко футболно интервю „Пак казвам...”, а позабравеното „Трябва да благодарим на Жоро Вратарчето” вече не се отнася само за мачовете на националния отбор, в какъвто аспект го използва Стратега преди няколко години, но и за инфарктния финал на последния футболен сезон в родната „А” група.

Най-футболната бира на България е приготвила и специална изненада за края на инициативата, когато една от най-подкрепяните фрази „ще заживее нов живот”. Организаторите на кампанията все още пазят в тайна продължението, но обещават, че ще си заслужава и няма да остави футболните фенове безучастни.

„Марка Kamenitza има солидни традиции в областта на най-любимия спорт, заради което и приятелите ни ни определят като „най-футболната бира”. С тази кампания правим поредната стъпка в тази посока, като не само отдаваме дължимото на най-ефектните моменти от най-новата ни футболна история, но и даваме още една възможност на нашите фенове да се забавляват заедно със своите приятели и футболните спомени”, коментира Даниел Петров, бранд мениджър на марката в „Каменица” АД.

В края на март тази година Kamenitza поднови партньорството си с Българския футболен съюз и подкрепата си за националния отбор по футбол след над 7-годишна пауза, а наред с това за единадесета година стои зад поредното издание на най-големия и вълнуващ футболен турнир за приятели – Kamenitza Фен Купа. Повече информация за кампанията „Коя е най-футболната реплика на България” можете да намерите на микро-сайта за гласуване www.4more.bg, както и на официалната страница на марката www.kamenitza.com и във facebook на http://www.facebook.com/kamenitzabg.