Много важна среща на борда на директорите на Даймлер ще има на 12 февруари. На нея ще бъде решено бъдещето на Мерцедес във Формула 1. За това съобщават racefans.net и Racer след съвместно разследване.

Мерцедес вече подписа нов договор за доставка на двигатели на Макларън от 2021 г. и удължи контракта си с Уилямс до 2025 г. Но въпреки това продължава да има съмнения дали немският производител ще остане в F1 и като заводски тим.

Според последните информации това е по-вероятно да се случи, но при доста по-ограничени харчове. Затова и новият шеф на Даймлер. Ола Калениус не бил склонен да подпише договор с Хамилтън, според който заплатата на британеца да бъде увеличена на 60 милиона долара.

Мерцедес печели всички титли за последните 6 години във Формула 1. Тимът обаче харчи по над 300 млн. евро годишно. А още миналата година бе съобщено, че компанията бележи спад в приходите. И се планира намаляване на разходите и съкращаване на над 10 000 служители.