Маркетинговият отдел на Пари Сен Жермен не спи, а непрекъснато измисля нови и нови рекламни партньорства.

Последното такова е насочено изцяло към дамската аудитория, и дори по-специално - към момиченцата.

ПСЖ вече е партньор с японската компания Санрио, създател на Hello Kitty - бялото котенце с панделка, което носи милиарди долари приходи на създателите си.

Сега и феновете (вероятно тези от женски пол) на ПСЖ ще могат да се радват едновременно на отбора си и на Hello Kitty.

Но на доста солена цена - тениска и шапка вървят по 20 евро, суичърът е 35, а бижутата тръгват от 45 нагоре.

Преди време Hello Kitty работеше с Милан, а сега е част и от Бенфика. Евертън пък имаше договор с Angry Birds.