Пилотът на Ферари във Формула 1 Кими Райконен със сигурност бе сред най-малко щастливите хора и в хода на Гран При на Китай, и след неговия край. Финландецът упрекна своите инженери за подбраната стратегия, която по думите му стои в дъното на не толкова успешния му ден.
Ледения стартира от 4-ата позиция в Шанхай, а след прибирането на колата за сигурност започна да изпитва постоянни проблеми с колата си. В хода на състезанието той се оплака от загуба на мощност, недозавиване и бързо износване на гумите, а очевидно в бокса не успяха да вземат верните решения. Това остави Райконен на 5-о място, без никакъв шанс да се бори с болидите на Ред Бул пред себе си.
Хамилтън покори Китай като абсолютен властелин
„Имах чувството, че в даден момент трябва да направим спиране в бокса. Бих предпочел то да се бе случило по-рано, за да избегна трафика, но това не се случи“, коментира скандинавецът.
„Чувството ми стана дори по-силно, но отне време, докато всичко се случи. За причините нищо не мога да кажа. Много е лесно да се говори след края на състезанието. Със сигурност трябваше да свършим по-добра работа.“
„След последното ми спиране нещата горе-долу бяха приключили. Настигнах болидите на Ред Бул, но твърде късно. С новите гуми колата се държеше добре, но след няколко обиколки започнахме бързо да губим предните гуми. Скоростта ни не беше лоша, но резултатът не е страхотен“, заключи Райконен.
Коментирай