Обикновено за подобни на тази в ЦСКА в момента ситуации се пуска в обръщение клишираното „Има ли пилот в самолета?” Уви, за ЦСКА към днешна дата може метафорично да се употреби каквото и да е транспортно средство, но не и самолет.

Самолетите набират мощно, летят бързо и имат висок коефициент на полезно действие. За часове може да отидеш на другия край на света. Темпото на игра на „червените”, ефективната им работа и изобщо начинът, по който се движат в момента, повече приляга на селска талига или някакъв тръстиков сал. И за да не обиждаме все пак тези аматьорски машинарии, нека се спрем на това градско превозно средство. Трамваят, който пъпли из улиците на София и когато наближи стръмен участък или голям завой, заскърцва яко. При все, че има опитен водач. А ватманът на ЦСКА си взе мазната капа и по средата на баира си би камшика.

Постъпката на Андоне най-малкото не е мъжка. Но пък и никой от феновете на ЦСКА не се е затъжил за румънеца. Той просто не успя да се срасне с философията на „червените”. Няма и за какво. За няколко добри резултата в контролите и за разгрома над Спортист ли? Чичо Андо се уплаши да не изтърве и купата, че после го чакат няколко бензиностанции по пътя към София. Сещате се защо...

Ето така, ЦСКА е без ватман в момента. Мотрисата се движи нанякъде, без посока, като част от пътниците вече напират да слизат в движение. Преди да е дошла крайната спирка. И нищо чудно трамваят „ЦСКА” да се паркира в дъното на тъмното депо. Колкото до това кой ще наследи Андоне, нека шефовете на ЦСКА се решат. Колкото по-бързо, толкова по-добре. И ако може, да вземат треньор за отбора, а не ватман, който, като заскърцат колелата в релсите, да помаха за сбогом и да се изниже като изпуснат въздух из гащи.