Голяма част от страните-участнички на Олимпиадата в Сочи намериха начин да се противопоставят на анти-гей закона в Русия, който разбуни духовете далеч преди началото на Игрите.
Норвегия обаче наистина намери най-забавния подход, за да покаже позицията си.
Местна фирма за спортна екипировка (XXL) създаде впечатляваща реклама, чрез която "с един удар, успя да уцели два заека" – да популяризира своята марка и да се противопостави на липсата на толерантност към хомосексуалните.
Във видеото ставаме свидетели на това как големите мачовци, свързани с различни силови спортове, правят опит да впечатлят красива пътничка на летището. Всички козове влизат в действие... докато не разбират истината. А каква е тя? Вижте в самия рекламен клип.
Както е известно в Русия бе приет закон, забраняващ пропагандата на хомосексуализма пред непълнолетни лица. Активисти обаче считат закона за силно хомофобски и това стана причина за призиви за бойкот на игрите в Сочи.
Коментирай