Отборът на Макларън изрази увереност, че е отстранил всички проблеми, които подриха надеждността на колата им за новия сезон във Формула 1 по време на тестовете в Барселона.

Само дни остават до първия старт за годинат – Гран При на Австралия – и нетърпението на феновете нараства. Като един от тимовете с дългогодишни традиции Макларън се надява най-сетне да излезе от блатото на посредствеността през последните няколко кампании.

Турбото създало най-скорошните ядове за Макларън

Първите сигнали, дори след преминаването към двигатели на Рено, не изглеждаха особено окуражителни. Стофел Вандоорн и Фернандо Алонсо срещнаха куп ядове на трасето „Каталуня”, като в един от дните белгиецът трябваше на цели 3 пъти да спира. В крайна сметка като отбор Макларън завъртя по-малко от 600 обиколки, което е по-малко в сравнение с броя, който Себастиан Фетел (Ферари) натрупа самичък.

Алонсо скептичен към "бившите" от Хонда

Макларън: Тази година Алонсо е различен пилот

Все пак британците считат, че проблемите, които включваха повреда в кормилния болт, ядове с турбото и откачен ауспух, вече са решени. „Не разполагахме с надеждността, на която се надявахме, по време на зимните тестове, но всичко, с което се сблъскахме там, беше докладвано на момчетата от завода”, коментира състезателният директор Ерик Булие.

„Встрани от прожекторите се върши невероятно количество работа и няма да оставим непреобърнат камък, докато се опитваме да извлечем темпото, което искаме, от колата. Новият сезон е нова глава за Макларън.”

„Предвид развитието в нашия отбор през последните 6 месеца, се вълнувам адски много и чувствам гордост, когато новият Макларън Рено MCL33 стъпи на пистата в Мелбърн”, допълни французинът.

Сезон 2018 във Формула 1 стартира с Гран При на Австралия на 25 март. Не пропускай нищо от първото състезание за годината чрез DIEMA SPORT 2GONG PLAY и PLAY DIEMA XTRA.