На специална пресконференция днес, ръководството на ЦСКА и Български пощи ЕАД, представиха съвместен проект за сътрудничество, който ще облагодетелства най-вече феновете на „армейците” в страната.

Чрез мрежата от на Български пощи, „червените” ще разпространяват рекламни артикули, които всеки ще може да закупува на място или да поръча до посочен адрес.

На съвместната пресконференция присъстваха изпълнителният директор на ЦСКА Венцислав Живков и главният изпълнителен директор на Български пощи ЕАД Милен Керемедчиев. По време на срещата с журналистите двамата си размениха символични подаръци като босът на „червените” получи спортен сак с емблемата на Български пощи, докато Керемедчиев взе фланелка на ЦСКА с номер 27.

„За нас е изключително удоволствие да започнем сътрудничество с най-известния отбор в България. Това сътрудничество ще даде възможност на феновете на клуба, чрез най-голямата дистрибуторска мрежа, да имат достъп до артикули на ЦСКА. По този начин отборът ще достигне до всеки свои фен в колкото и отдалечен край на страната да живее той”, коментира Керемедчиев.

„Започваме с 40 локации, които ще бъдат предоставени като списък в уебстраниците на ЦСКА и Български пощи. Разбира се целта е постоянно да увеличаваме този брой локации”, допълни шефът на компанията.

Милен Керемедчиев също изрази увереност, че по този начин значително ще намалеят случаите с продажбата на фалшиви артикули с емблемата на клуба.

„Уверен съм, че това сътрудничество ще бъде ползотворно и полезно, както за всички привърженици на ЦСКА, така и за самия клуб”, заяви от своя страна Венцислав Живков.