Отборът на Левски представи новия си спонсор. Става дума за популярна марка кафе, с която „сините“ ще си сътрудничат в бъдеще. Изпълнителният директор на клуба Константин Баждеков разкри, че срокът на подписания контракт е до юни 2018-а година и добави, че по екипите на играчите има място за още спонсори. Баждеков поясни още, че в тима от „Георги Аспарухов“ няма финансов рай, а финансов ред.

„Искам да изкажа нашето задоволство от подписването на този договор. Ще рекламираме търговска марка кафе. Това е третото такова голямо партньорство. За периода на договора ще се стараем да разширяваме партньорството, за да защитаваме взаимно интереса си. Още в неделя ще видим името на новия спонсор на екипите“, започна Баждеков.

„Няма да коментираме суми, това е конфиденциална информация. И преди не сме коментирали цифри пред медиите. Срокът на контракта е до юни 2018-а година“, добави шефът и продължи: „Търговската марка ще стои на гащетата и на ръкавите на фланелката“.

„За да се стигне до този договор, имаше дълъг период на преговори. Идеята бе да се защити интереса и на двете страни, а днес вече съвместната ни работа е факт“.

„Интересът, който съществува към Левски, е достатъчен показател какво представлява Левски като продукт и марка. Финансов рай няма, има финансов ред. Така изпълняваме програмата, начертана от Управителния съвет. Така се опитваме да привличане повече приходи от различни дейности“.

„Има достатъчно места къде да се брандират имена на спонсори по екипите, стига да има партньори. За да стигнем до всеки договор, процесът е доста дълъг. Не мога да правя аналогия от преди две години. Тогава Левски имаше доста проблеми, които се отразяваха във всички направления“, каза още Баждеков.

„Идеите са от тук насетне с промените, които настъпиха, се набеляза програма, която следва да се изпълнява и ние се опитваме да го правим. Какъв е интересът на спонсорите? Не бива да подценяваме нито една от фирмите, с които работим. Няма организация, която да си дава така парите, без да има резултат. Рейтингите, които се следят от рекламодателите, се проучват доста внимателно от всеки спонсор.

Ако направите аналогия с другите клубове, не знам кой от тях има толкова рекламодатели, освен основните фирми на техните собственици. Не искам марката Левски да се подценява. Това е имидж, който всеки наш партньор си е направил сметката в какво инвестира. Колкото по-малко проблеми има един отбор, толкова повече фирми искат да работят с него“, обясни още Баждеков.

Същевременно представителят марката кафе Спетема Милчо Димитров, сподели:

„За нас е удоволствие да презентираме партньорство с отбора на Левски, един от най-титулуваните клубове в България. За нас това не е последната инвестиция за подпомагане на българския спорт. Навлизането в спорта, няма да е само футбол. Имаше договаряне. Насочеността ни е към Левски в момента. Имаше диалогичност и в края на краищата стигнахме до приемливи условия. Този период на сътрудничество е в краткосрочен план, надяваме се да продължи във времето по-дълго. Нашето решение е доста добре обмислено. Защо Левски? Може би това е началото. Сега е дошъл моментът на развитие на нашата компания в подкрепа на българския спорт“.


Свали си приложението на Gong.bg – за ANDROID – за iOS