Мартин Чой и неговият отбор Exteria KSPCS Racing Team by EKO останаха на 39-о място в състезанието от световния ендюрънс шампионат в Ошерслебен, а моторът на световния шампион FCC TSR Honda пресече първи финалната линия след 8-часовото състезание.

Чой започна състезанието за спонсорирания от ЕКО отбор, но моторът на Сузуки получи повреда и отпадна след 49-та обиколка. 259 по-късно машината на FCC TSR Honda, управлявана от Джош Хуук (Австралия), Фреди Форе (Франция) и Майк Ди Мелио (Франция) пресече финалната линия с обиколка пред най-близкия си конкурент и запази шансове за втора поредна световна титла. 

Следващото състезание е легендарното 8 часа на Сузука, а преди него моторът с номер 1 е трети в класирането с 18 точки зад Suzuki Endurance Racing Team и 23 зад лидера SRC Kawasaki.

SRC Kawasaki, с пилоти Жереми Гуарнони (Франция), Давид Чека (Испания) и Ерван Нигон (Франция), започна състезанието начело, но загуби първото си място още на старта срещу Грег Блек (Франция) от Suzuki Endurance Racing Team. Блек обаче падна още в първите 15 минути и 15-кратните световни шампиони завършиха едва десети, заради което загубиха и първото си място в класирането. SRC Kawasaki пък спечели втората позиция в четвъртия от общо пет кръга за сезона.

Трети завърши VRD IGOL Pierret Experiences (Ямаха) с пилоти Флориан Алт (Германия), Флориан Марино (Франция) и Шавиер Симеон (Белгия). Те се възползваха от повредата в двигателя на Yamaha Austria и отпадането на Honda Endurance Racing, които водеха в голяма част от 8-часовата гонитба в Ошерслебен.

Moto AIN спечели изненадващо титлата в клас Суперсток, в който се състезаваше и отборът на Мартин Чой. Отборът с номер 96 спечели четвърто място и изравни по точки GERT56, който завърши 13-и в Ошерслебен, но в правилника na световните ендюрънс серии е записано, че първенец става този, който спечели най-предно класиране в последното състезание. Трети za 2019-а година завърши Maccio Racing./БТА