Германецът Нико Розберг с "Мерцедес" ще стартира от първа позиция в неделното състезание от Формула 1 за Голямата награда на Бразилия.
Розберг доминираше и в трите свободни тренировки на пистата "Интерлагос", а в в квалификацията за място измина една обиколка за 1:10.023 минута.
За германеца това е 10-и пол-позишън за сезона. Втори на 0.033 секунди остана Люис Хамилтън (Великобритания) с "Мерцедес".
Бразилският пилот на "Уилямс" Фелипе Маса ще стартира трети с 1:10.247 минута, следван от съотборника си Валтери Ботас (Финландия) с 1:10.305 минута.
Розберг се нуждае от победа в Бразилия, за да има реален шанс да спечели първа титла в кариерата си. Той изостава в класирането при пилотите на 24 точки от Хамилтън два кръга преди края на сезона. Титлата не може да се реши на "Интерлагос", тъй като в Гран При на Абу Даби на 23-и ноември ще се дават двойни точки.
Победата в Бразилия ще донесе на шампиона 25 точки, а в Абу Даби - 50 точки.
Четирикратният световен шампион Себастиан Фетел (Германия) с "Ред Бул" ще стартира от шеста позиция.
резултати от квалификациите за място преди Гран при на Бразилия във Формула 1:
1. Нико Розберг (Германия), Мерцедес - 1:10.023 минута
2. Люис Хамилтън (Великобритания), Мерцедес - 1:10.056
3. Фелипе Маса (Бразилия), Уилямс - 1:10.247
4. Валтери Ботас (Финландия), Уилямс - 1:10.305
5. Дженсън Бътън (Великобритания), МакЛарън - 1:10.930
6. Себастиан Фетел (Германия), РедБул - 1:10.938
7. Кевин Магнусен (Дания), МакЛарън - 1:10.969
8. Фернандо Алонсо (Испания), Ферари - 1:10.977
9. Даниел Рикардо (Австралия), РедБул - 1:11.075
10. Кими Райкьонен (Финландия), Ферари - 1:11.099
- - - - - - - - - -
11. Естебан Гутиерес (Мексико), Заубер - 1:11.591
12. Нико Хюлкенберг (Германия), Форс Индия - 1:11.976
13. Адриан Зутил (Германия), Заубер - 1:12.099
14. Даниил Квят (Русия), Торо Росо
- - - - - - - - - -
15. Ромен Грожан (Франция), Лотус - 1:12.037
16. Жан-Ерик Верн (Франция), Торо Росо - 1:12.040
17. Серхио Перес (Мексико), Форд Индия - 1:12.076
18. Пастор Малдонадо (Венецуела), Лотус – 1:12.233/БТА
Коментирай