Българската компания, чиято собственост е марката бира Ариана, прекратява спонсорството си на българското първенство по футбол. Това решение бе взето на базата на годишния анализ и оценка на възвращаемостта на спонсорските инвестиции.

„Преосмисляме цялостната стратегия и платформата за спонсор на българското първенство по футбол не съответства на плановете ни за развитие на стратегическата в нашето портфолио марка”, съобщиха от фирмата.

„Загорка АД е партньор на Професионалната футболна лига от 2002 г., което само по себе си говори за дългосрочни отношения и ползотворно сътрудничество”, каза г-н Дончо Хаджиев, маркетинг мениджър на компанията.

„Именно по тази причина преосмислянето на спонсорския ни ангажименти към българското първенство не е самоцелно. То идва като част от по-мащабна промяна в цялостната стратегия на ключовата за нашето портфолио марка Ариана.”