26-годишна габровка е най-популярната фенка на „Левски“. Това стана ясно след края на оспорван фото-конкурс в социалната мрежа Facebook, организиран от М-Тел.

С голямата отговорност да изберат най-популярната фенка на „Левски“, бе натоварено специално жури съставено от представители на списание EVA и на футболистите от синия отбор - Сьоерд Арс и Тодор Христов. А предизвикателството беше голямо, защото и наградата за победителката беше впечатляваща – серия продукти брандирани с логото на „Левски“, вечеря на свещи с любим футболист от синия отбор и фотосесия с него в декемврийския брой на списанието.

През октомври телекомуникационната компания представи специална лимитирана серия продукти с логото на „Левски”. Серията е уникална и с това, че за първи път с логото на футболен отбор се брандира смарт телефон, в който има и инсталирано приложение за футболните фенове.

Приложението „Левски“ дава достъп в реално време до резултати, програма за мачовете, снимки, видео и новини, свързани с отбора. За момента до него достъп имат само притежателите на левскарския телефон, но скоро ще е налично и в Android market.

Победителката в конкурса впечатли членовете на журито с лъчезарното си излъчане и специално ушития от нея бански костюм с логото на „Левски“. По думите й фен на „Левски“ не се става, фен на „Левски“ се раждаш, с което тя напълно изразява своята подкрепа към отбора. Любимият футболист на габровката е испанецът Тони Калво, с когото тя вечеря на свещи.

През близо трите седмици, в които течеше конкурсът във Facebook, над 120 красиви дами публикуваха във фен страницата на мобилния оператор свои снимки със сини шалчета, тениски и дори с бански с емблемата на любимия им отбор. Конкурсът се радваше на голям интерес и даде заявка за неговото продължение през 2012 година.

Най-популярната фенка на Левски във Фейсбук