На първата си пресконференция за годината, Лудогорец представи новия си спонсор Виваком. Любопитна подробност е, че заради телекомуникационната компания, от шампионите ще махнат от фланелките имената на футболистите си, а вместо тях ще стои името на новия спонсор.

„Ние, ръководството на Лудогорец, сме щастливи, че началото на 2016 донесе разширение на партньорството с Виваком и вече ще ги виждате на нашите фланелки. И за нас това е въпрос на престиж. Логото на Виваком стои на мястото, където стоят имената на играчите. Нашите играчи са достатъчни известни имена“, заяви изпълнителният директор на клуба Ангел Петричев, който разкри, че в скоро време Лудогорец може да има и още един спонсор.

„В момента сме в преговори с една световноизвестна компания, надяваме се и с нея да финализираме разговорите и да ги поставим на своите фланелки. Дано този спонсор подпише договор с Лудогорец, това е доста популярна компания в цял свят, свързана с футбола. Да благодарим на всички хора, които в тези трудни времена помагат на футбола.“

„Този договор е до края на годината, но аз съм убеден, че нашето сътрудничество ще бъде ползотворно и за двете страни и може да бъде дългосрочно. Футболът е един от най-добрите канали всяка една компания да рекламира своя бизнес. Всяка една компания, която намира средства и възможности да подкрепя футбола, трябва да се носи на ръце.“

„Партньорството ни с Лудогорец не е от вчера, ние вложихме много усилия и средства в съвместната ни работа с Лудогорец. Това е естественото надграждане“, заяви пък директорът продажби в компанията Мирослав Петров, който коментира и фактът, че компанията е спонсор и на Левски: „За нас е чест да си партнираме с два от най-големите отбора. Участието ни в един и друг проект не смятаме, че би пречело, напротив. Много е важно да има феърплей, за нас е удоволствие да си партнираме с два от най-големите отбори.“