Голяма италианска фирма ще налива пари в Ботев Пловдив през следващите четири години. Името й ще стане ясно в края на седмицата и ще бъде изненада, заяви новият спортно-техническият директор на „канарчетата” Малу Мпасинкату. Тогава се очаква да бъде и финализирана сделката по продажбата на пловдивския клуб. На чист български език конгоанецът заяви още, че нещата в Ботев ще се променят „лека-полека”.

Името на новия спонсор „жълто-черните” ще носят върху екипите си, които също ще бъдат нови. Мпасункату уточни, че пет фирми за спортна екипировка са предложили да обличат Ботев, най-известната сред тях е Капа. Ръководството на „канарчетата” ще избере най-добрата оферта, която бъде предоставена в най-кратък срок от време.

Ще бъде изградена скаутска мрежа, която да търси попълнения за „жълто-черните” в Африка, Европа, както и в родното първенство. Другият приоритет ще бъде изграждането на добре работеща детско-юношеска школа. „Ботев разполага с най-важните неща за един клуб – история, много фенове и освен това клубът се намира във втория по големина град в България. Запознати сме с традициите на този отбор и амбицията ни е да го върнем там, където му е мястото. Знаем, че това няма да стане лесно, но ние сме убедени, че знаем, как да го направим”.

Спортно-техническият директор на Ботев и старши треньорът Енрико Пичони се срещнаха с привърженици на „жълто-черните” и говориха надълго и нашироко повече от половин час. Двамата обаче отказаха да определят точната дата, на която сделката по продажбата на Ботев ще стане факт. „Скоро очаквайте изненади”, заявиха те.