Президентът на Професионалната футболна лига Валентин Михов и финансовият директор на Левски Константин Баждеков доказаха, че са фенове на луксозната, реномирана, модерна и елегантна мъжка мода. Футболните хора демонстрираха, че се интересуват от последните тенденции в костюмите и залагат на световно доказаната американска марка „Polo Ralph Lauren - Blue Label”. Двамата уважиха откриването на първия бутик на луксозния лейбъл у нас на ул. „Алабин” № 60.

„Polo Ralph Lauren” у нас е представян от модна къща „Агресия” - най-голямата шивашка компания у нас. Специално за събитието от европейската централа на марката в България пристигнаха регионален търговски директор Александър Вирт и мениджър-продажби на мъжко облекло Бастиан Амелонкс. Гостите бяха посрещани лично пък от собствениците на „Агресия Груп” Александър и Мария Антов, както и мениджърът на компанията Мая Асенова.

Множество именити бизнесмени, генерали и ценители на луксозния мъжки стил видяха богатото разнообразие от костюми на стилно ревю с чаровни модели. Колекцията за пролетния сезон на „Polo Ralph Lauren” налага цветове и материи, с които българският мъж ще изглежда едновременно елегантен, a и в крак с последните модни тенденции при спортно-елегантния сегмент. Преобладават пастелните тонове на синьо, розово, зелено, лилаво. А кройките са несравнимо лежерни, повлияни от бохемската същност на дизайнера Ralph Lauren. Аксесоарите са традиционните за марката - бейзболни шапки, кожени колани и спортно-елегантни чанти. Най-характерни са ризите и блузките тип „поло”, които са най-продаваните мъжки облекла в цял свят.

В бъдещите ревюта и представяне на новите колекции на „Polo Ralph Lauren” у нас, от най-голямата българска къща за мъжка мода обявиха, че може да използват и част от участниците в първия по рода си у нас кастинг за лица на „Агресия” стартиращ на 20 март. Регистрирането се извършва на www.bg-face.com. В условия на криза, екипът на „Агресия Груп” се стреми да привлече вниманието на всички българи и най-вече на силния пол, с желанието си да направи известни обикновени младежи и мъже, които да станат лица-модели на шивашкия роден гигант. Освен, че ще имат възможността да станат секссимволи, те ще бъдат обличани ежемесечно от най-добрите в този бранш.

Първият тур от кампанията за избор на лице, за предстоящата им нова модна линия от компетентно жури ще бъде в шоурума на Агресия следващата събота – 20 март, следват Поморие (27 март), Русе (10 април) и Пловдив (17април). След този предварителен подбор, екипът на „Агресия”, ще проведе голям, моден, шоуспектакъл - финал през април, на който ще бъдат избрани най-красивите и сексапилни мъже в страната. Те ще имат уникалната възможност да станат модели и лица.