Благодарим и на момчетата от ЦСКА, които се осмелиха да отправят предизвикателство към българския мъжки консерватизъм и еманципацията на българската жена!
Луксозния арт календар на ЦСКА за 2009 година, създаден съвместно от футболния клуб и фирмата за мъжко бельо „Джеронимо”, е в продажба от днес. Календарът ще се разпространява във веригата магазини на Office1Superstore, Fonex, както и в официалния фен магазин на ЦСКА на стадион „Българска армия”. Той ще може да бъде поръчан и он-лайн в сайта на Office1Superstore, към който ще има препратка и от официалния сайт на ЦСКА. Календарът се предлага на цена от 16,00 лева.
Идеята за подобен тип календари на футболни отбори не е нова. Тя е реализирана във фотосесии и във Франция, Италия, Австралия и други страни, и се радва на изключителен успех не само сред футболните фенове. Целта е една – футболът да излезе от чисто мъжката сфера и да се отвори към женската аудитория. Ръководството на ЦСКА пое риска от възможна негативна интерпретация от страна на все още по балкански мислещата част от феновете и даде зелена светлина на проекта.
Въпреки безспорния успех на подобни проекти в различни точки на света, пред целия екип, който се зае с реализацията на тази идея в България, стояха въпросите: „Преодолял ли е българинът своя консерватизъм?” и „До каква степен се е еманципирала българската жена?”.
ПФК ЦСКА и „Джеронимо” приеха предизвикателството да са първи в това начинание. Нещо повече – освен с нетрадиционния за българския пазар календар, през пролетта на следващата година те ще изненадат феновете и с оригинална модна линия „ЦСКА – Бельо за шампиони!”.
Шестте обработени черно-бели кадъра в разчупените мерки 48x65 см на календара ще покажат на ценителите, че футболистите на ЦСКА не отстъпват нито по визия, нито по качества на колегите си извън пределите на България, участвали в подобни фото сесии.
Коментирай