Малката шотландска пивоварна компания Brew Dog стартира антиолимпийска рекламна кампания, съобщи The Drinks Business. Слоганът й е "Never Mind the Anabolics" ("Нямат значение анаболите").

В рамките на кампанията пивоварите са създали лимитирана серия бира с това название, която ще бъде пусната в продажба от 28 август. На опаковката освен слоганът е нарисуван златен медал и е написано: "За новото поколение". Бирата съдържа редица компоненти, които официално са забранени за употреба от 
спортистите. Сред тях са стероиди, креатин, гинко билоба, гуарана и др.

Чрез кампанията представителите на Brew Dog изразяват критичното си отношение към организаторите на Олимпиада 2012 заради факта, че сред спонсорите има компании за бързо хранене. А това може да подкопае доверието на потребителите към олимпийските спонсори.