Американците се хвалят най-много в социалните мрежи с победите на техните спортисти на Олимпиадата в Лондон, показва британско проучване.

Изследването на компанията за електронни картички Тъчноут установило, че 60% от американците говорят за победите на родните си спортисти във Фейсбук спрямо едва 40% от британските потребители. Туитър е значително по-непопулярен. Само 30% от американците твърдят, че коментират победите на сънародниците си в сайта за микроблогинг. 53% от хората отвъд океана заявили, че ще споделят "велики моменти с американски спортисти" в хода на игрите. "Имайки предвид, че ние сме страната-домакин, бяхме удивени от резултатите от изследването", заяви Раам Такар, съосновател на Тъчноут. "Фактът, че американците гледат и коментират повече състезанията, е истинска изненада", допълни той.

Самсунг обедини усилията си с Тъчноут в услуга, предлагаща безплатни истински картички по време на игрите, които могат да се изпращат директно от смартфон. Обикновено услугата струва 1,49 паунда, но сега е безплатна. Компанията вече е установила, че най-популярният спортист, с когото американските потребители искат да се снимат, е шампионът им в плуването Майкъл Фелпс. Сред британците обаче най-популярен е спринтьорът от Ямайка Юсеин Болт.

Освен това американците проявяват по-голям интерес към Олимпиадата от британците. 83 на сто от анкетираните американци заявили, че присъстват или гледат спортното събитие спрямо едва 67% от британците. /БГНЕС