Шарл Льоклер остана шести в Гран При на Сингапур, а неговият съотборник във Ферари Люис Хамилтън първоначално завърши седми, но след наказание от 5 секунди бе класиран осми зад Фернандо Алонсо.

Избрано от VGong

Макларън завърши на първо място при конструкторите във Формула 1

Монегаският пилот призна след финала на „Марина Бей“, че представянето му е било лимитирано от проблеми със спирачките още от осмата обиколка. Това, по думите му, е направило задачата му особено трудна, особено в битката с младия Андреа Кими Антонели, който го изпревари в заключителните обиколки.

„Още от осмата обиколка трябваше да пазя спирачките. На тази писта това е важно за всички, но при нас положението беше най-зле, което ни постави в още по-неудобна ситуация“, обясни Льоклер.

Хамилтън също изпита сериозни трудности със спирачките в края на надпреварата. След второто си спиране в бокса той започна да атакува по-агресивно, но това доведе до допълнителни проблеми. В един момент британецът отново получи заповед да върне позиция на Льоклер, но монегасецът е категоричен, че вътрешните нареждания във Ферари не са най-големият проблем.

„Не мисля, че заповедите от бокса са най-голямата ни грижа в момента. Истината е, че нямаме кола, с която да се борим с пилотите пред нас. Макларън имат предимство от началото на сезона. Ред Бул направиха крачка напред след Монца, а сега изглежда, че Мерцедес също са на тяхното ниво. След това сме ние. Не е лесно, защото, разбира се, искаме да се борим за повече, но в момента сякаш сме само пасажери в нашата кола“, коментира Льоклер.