Босът на Формула 1 Бърни Екълстоун доказа, че травмите от грабежа, на който стана жертва наскоро, не са се отразили на чувството му за хумор или на търговския му нюх.

Той участва в шокираща реклама на марката часовници "Hublot", отнасяйки се несериозно към инцидента с комерсиална цел.

Екълстоун получи сериозни наранявания в главата, след като бе нападнат пред офиса си в Лондон в края на миналия месец. Грабителите му отнеха скъпоценности на стойност 200 000 паунда.

Тогава британският милиардер се скри от медиите, а сега използва случая, за да стартира нова рекламна кампания на "Hublot", компания, която е официален партньор на Формула 1.

На въпросната реклама Екълстоун е с почти затворено, силно насинено дясно око. Текстът под шокиращата гледка гласи: "Вижте на какво са способни хората за един "Hublot".

Бърни Екълстоун се върна на работа ден след нападението, при което наистина му бе отнет часовник от тази марка. Рекламата трябва да се появи във вестниците "Financial Times" и "International Herald Tribune" в края на седмицата.