Билетите за приятелската среща между Реал Мадрид и Манчестър Юнайтед на 2 август в Мичиган бяха разграбени за 24 часа, съобщава "Форбс". Повече от 100 000 седящи места бяха резервирани за стадиона на местния университет, който се ползва основно за американски футбол.
Двубоят е част от договора за спонсорство между Юнайтед и автомобилния концерн Шевролет. Контрактът е за 599 милиона долара, които ще бъдат преведени за 7 години в клубната каса на "червените дяволи".
Турнето на Юнайтед в Северна Америка включва мач с Рома на стадион "Ауторити Фийлд" в Денвър на 26 юли и двубой с Интер три дни по-късно на стадиойн "ФедЕкс Фийлд" в Андоувър, Мериленд.
Мачът между Реал и Манчестър обаче ще се превърне в най-посетения футболен мач в САЩ за всички времена.
Коментирай