Очакваната промяна в собствеността на италианския гранд Милан бави засега подписването на договор за сътрудничество с Локомотив Сф, съобщи на пресконференция в Пресклуб България директорът на ДЮШ на Локо Сф Ивайло Паргов.
„Заедно със собственика на Локомотив Сф Иван Василев бях тези дни в Милано и се запознахме с работата на гранда Милан. Знаете, че там на 13 декември китайските инвеститори трябваше да встъпят в собственост на мястото на Силвио Берлускони, но сделката бе отложена с 6 седмици. Единствено по тази причина засега не бързаме да сключим и обявим официално договор с Милан, тъй като хората в италианския гранд все пак нямат абсолютната сигурност, че ще продължат да работят там към момента.“
Паргов разказа още за великолепните си впечатления от Милан, където са били посрещнати по великолепен начин.
„Първият ден се срещнахме с шефа на ДЮШ на Милан Филипо Гали, който ни изнесе страхотно подробна презентация на клуба. Само бюджетът на школата на Милан е 12 милиона евро. В школата работят около 50 специалисти, от които 28 треньори. Имах възможността да направя видео от тренировките на различните набори в Милан. Прави впечатление колко по-високи, по-здрави физически са децата там, отколкото нашите. От Милан ни споделиха, че тяхната цел не е да печелят първенствата в ДЮШ, а да произвеждат таланти за първия отбор, каквито са Донарума и Де Шилио. Втория ден пък имахме възможност да се срещнем с легендата Франко Барези“, сподели Паргов. „Предвижда се треньор от Милан да посети нашата база, да даде съвети, а впоследствие да отидат и наши треньори в Милан, но всичко това ще обявим, когато подпишем официално с италианския гранд“, добави той.
„Търсим непрекъснато спонсори за клуба, като контактът с Милан също е една надежда, една отворена врата в тази посока. Засега обаче не намираме, но продължаваме да работим стъпка по стъпка и да изграждаме базата и школата“, каза от своя страна вицепрезидентът на Локо Сф Валентин Николов.
„Само от юни месец досега бройката на децата в щколата на клуба е нараснала от 130 на 330. Работим с цел популяризирането на бранда Локомотив Сф в страната“, сподели маркетинг директорът на Локомотив Антон Терзиев.
Коментирай