Компанията за спортна екипировка – Nike, е спечелила над 10 милиона долара от финала на третия за годината турнир от Големия шлем – Уимбълдън. Срещата се игра между номер едно и две в световния тенис – Роджър Федерер и Рафаел Надал, и продължи 4.48 часа.

Компанията екипира и двамата тенисисти, а ползата е била от директното излъчване на мача в редица страни от целия свят.

След направеното проучване, се оказало, че логото на Nike, е било давано в едър план общо 35, 23 минути. Спечелилият турнира Рафаел Надал е допринесъл за това с 22 минути, докато Роджър Федерер с едва 13 минути.

Разликата отчасти се обяснява и с това, че по дрехите и обувките на испанеца логото е било поставено общо на 11 места, докато швейцарецът е по-скромен в това отношение – само седем.