Това съобщават от телекома

Заради техническия проблем, възникнал преди около седмица, Vivacom ще компенсира всичките си абонати на абонаментни мобилни планове. Те ще получат следните възможности:

- Ексклузивен безплатен достъп до 31 май до повече от 100 канала в EON мобилно приложение за смартфони, таблети или интернет браузър (разнообразие от канали за всеки  - 28 хоби и спорт, 21 музикални, 15 филмови, 13 политематични, 12 новинарски, 10 детски, 6 научно-популярни). Каналите могат лесно да се активират чрез приложението MyVivacom.ADVERTISING

- Възможност на всички наши клиенти с Unlimited планове да използват безплатно максимални скорости в мобилната ни мрежа до 31 май;

- 10,000 MB за сърфиране за период от 30 дни за клиентите, които са на други тарифни планове. Мегабайтите могат лесно да се заявят безплатно чрез приложението MyVivacom.

"Благодарим на всички наши клиенти за доверието, което ни гласуват. Използваме възможността да се извиним още веднъж на онези, които изпитаха затруднения при използването на мобилните ни услуги миналата седмица, причинени от софтуерна актуализация на мобилната ни мрежа, извършена от наш доставчик.

Бихме искали да Ви уверим, че екипите ни работиха денонощно в пълна мобилизация за отстраняване на възникналия проблем. Ще продължим да полагаме всички възможни усилия за предотвратяване на подобни инциденти в бъдеще.

Прекъсванията в световен мащаб ни напомнят, че в съвременния свят нито един оператор не е застрахован от технически предизвикателства. Затова наш основен приоритет остават действията ни за гарантиране на възможно най-високото качество на услугите ни за всички наши клиенти", пишат още от компанията.