Австралийският пилот на Ред Бул Марк Уебър заяви, че в отбора всички са напълно готови за предстоящия нов сезон във Формула 1. Уебър разкри, че е бил малко изненадан от предложението да кара за тима в края на миналата година.

Топ пилотът даде специално интервю за официалния сайт на Формула 1.

- С преминаването си в Ред Бул вие се завръщате на базата в Милтън Кейнс, където многократно сте тренирали с отборите на Ягуар и Рено. Сега обаче ще ви се наложи да работите с нов технически щаб, оглавяван от Ейдриън Нюи, как се отнасяте към този факт?

- Така е, аз наистина един вид се завръщам у дома. На базата в Милтън Кейнс имам много познати, но трябваше да изградя добри отношения с инженерите в новия отбор, затова прекарах с тях доста време преди Нова година. С Нюи се разбирам чудесно, а характерът на нашите взаимоотношения ще се избистри в течение на сезона.

- Нюи въплътява надеждите на тима срез 2007 година. Смятате ли, че една година ще бъде достатъчна, за да може той да се изяви? Или отборът ще се стреми единствено към редовно появяване на подиума през 2008?

Сигурен съм, че Ред Бул ще направи най-силния си сезон във всички отношения. Но мисля, че 2008 ще бъде годината, през която наистина ще започнем да постигаме резултати. Но от друга страна Формула 1 е толкова непредвидима, затова нищо чудно да изненадаме някого. Както в Монако през миналата година.

- Ако трябва да чакате цяла година, за да постигнете реални резултати, може ли да се окаже, че сте се присъединили към отбора твърде рано?

- Съгласих се да подпиша с Ред Бул, защото това бе най-добрата перспектива пред мен за момента. Може би е с година по-рано, може би не. Никой няма кристална топка, с която да предскаже това. Има толкова много промени в топ тимовете като Ферари, Рено и МакЛарън, така че е много трудно да предскажеш каквото и да било. Нямам си и идея кой ще надделее при конструкторите.

- Изненадахте ли се от офертата на Ред Бул? Какво е наклонило везните във ваша полза?

- Бях изненадан, тъй като отвън изглеждаше, че този отбор се е насочил към млади пилоти. Тъй като и Дейвид Куултард вече бе в тима, си мислех, че толкова опит ще им е достатъчен. Но още от началото на преговорите ми стана ясно, че всички са много сериозни в желанието си да подпишат с мен и заедно да изградим основите на един много силен отбор.

- Тестовете преди Коледа не бяха от голямо значение, тъй като карахте старата кола, с миналогодишния двигател на Ферари. Въпреки това получихте първоначална представа за работата на отбора, каква бе тя?

- Най-важното бе, че свикнах да работя с инженерите и всичко вървеше добре. Що се отнася до по-общия план, успях да видя нещата отстрани и това също бе добре за мен.