Вестник „Файненшъл Таймс“ стана партньор на тима от Формула 1 Уилямс, съобщиха двете страни в общо изявление. „Логото на „Файненшъл Таймс“ ще се появи на болида на Уилямс до остатъка от сезона във Формула 1“, се казва в изявлението преди Гран При на Азербайджан.

„Това е началото на едно много вълнуващо партньорство между два знакови британски бранда, които работят на световната сцена в своите сфери“, заяви мениджърът по реклама и маркетинг на „Файненшъл Таймс“ Дейвид Бътъл. Шефът на Уилямс Клеър Уилямс сподели, че сделката ще помогне на тима да са се справи с новия медиен и маркетингов пейзаж.

„Възможността за сътрудничество с „Файненшъл Таймс“ в тези нови форми на медийни и дигитални възможности е много вълнуваща както за нашия тим, така и за нашите нови партньори“, каза тя. Уилямс е един от най-титулуваните отбори в историята на Формула 1. Тимът доминира спорта през 80-те и 90-те години, но в момента изпитва сериозни затруднения. /БГНЕС