Лондонският Челси ще смени името на стадиона си „Стамфорд бридж”, съобщават медиите в Англия. Очаква се спонсорската сделка да осигури на клуба близо 100 млн. паунда.

Новият изпълнителен директор на „сините” Рон Гурлей заяви, че ръководството предприема подобна сделка, за да може клубът да се съревновава с преките си конкуренти като Манчестър Юнайтед и Арсенал.

Новият бос на лондончани разкри още, че спонсорът, закупил правата за името на стадиона ще налива повече от 10 млн. паунда годишно в клуба. В новото име на стадиона ще продължат да съществуват и двете думи, които в момента образуват наименованието „Стамфорд бридж”.

Преди няколко дни собственикът на Нюкасъл Юнайтед Майк Ашли също обяви подобни намерения, което никак не се понрави на привържениците на отбора.

„Ние осъзнаваме, че ситуацията е деликатна за нашите фенове и именно заради това в новото име ще запазим думите „Самфорд” и „бридж”, коментира Гурлей, който замести на поста изпълнителен директор Питър Кениън.