Националната баскетболна лига презентира новото си лого, което ще налага тепърва, на специална пресконференция, като за край на сезона. Изчистен дизайн, с цветовете на националния флаг на България, вградени като линиите по баскетболна топка, прави впечатление от новата визия. НБЛ връчи и награди на четири клуба – два от мъжкото, и два от дамското направление, за различни насоки на развитие.

БК Хасково получи отличие за Най-добра социална политика. Станислава Станкова бе на символичната церемония, и сподели, че се надява баскетболът да продължава да се развива в положителна светлина.

Най-голяма посещаемост се оказа, че е имало при Балкан Ботевград, където средната посещаемост е 1311 човека. Ямбол има 1260 посетители на втората позиция.

Клуб с най-добра връзка с феновете е Рилски спортист, заради инициативите, които предприе.

Клуб с най-добра маркетингова политика - наградата отиде от ръцете на Георги Глушков, за Дунав Русе.