Над 307 000 лева и 113 000 предметни награди раздаде „Еврофутбол” за 17 тиража по време на кампанията „Скреч мания”. Тя стартира на 30.08 и приключи на 28.10.2010 г.

Кампанията даде на хиляди участници да изпробват своя шанс за допълнителна придобивка. Условието бе да заложат най-малко 4 лева на минимум 4 срещи в колонка в която и да е програма от текущия тираж. Срещу подобна прогноза те получаваха скреч карта, чрез която можеха да спечелят една от 5-те вида парични награди или някой от предметните подаръци.

«Еврофутбол» даде най-много премии на участниците от трите региона на град София – близо 103 000 лева. Както и преди близо месец район Пловдив удържа второто място с раздадени 35 852 лева. Трети в престижната класация е Варна с 27 052 лева. Близо до призовата тройка е Благоевград – с 22 536 лева.

С най-голям късмет извън споменатите райони бяха участниците от градовете Бургас, Русе, Перник, Пазарджик и Плевен, които са в Топ 10. Общият брой на паричните печалби за кампанията е близо 85 700.

Впечатляващите 113 000 предметни награди бяха регистрирани по време на «Скреч мания». Те бяха фенски свирки, химикалки, запалки и презервативи. Така общият брой на допълнителните награди за участниците достигна 198 700.

„Еврофутбол” раздаде общо 910 000 броя скреч карти за периода на кампанията.