Един от символите на Уимбълдън – ягодите, се пренесоха в София и станаха част от подготовката на феновете за срещите от олимпийската квалификация по волейбол.
Един от двигателите на Българския национален волейболен фенклуб – председателят Георги Христов се занимава именно с производството на ягоди и малини. Така той реши не само да се похвали със страхотния сочен и ароматен плод, който отглежда, но и да освежи публиката на волейболната квалификация с него.
Както вчера, така и днес феновете, които отидат по-рано пред Арена Армеец ще могат да опитат от страхотните ягоди. Касетки с червения плод бяха изчерпени преди срещата на България с Пакистан вчера, като представители на Българския национален волейболен фенклуб минаваха сред зрителите преди да влязат в залата, да ги почерпят и то напълно безплатно. Желаещите пък да си вземат повече от ягодите, директно се насочваха към щанда на феновете пред Арена Армеец. „Имаше и хора, които искаха да си купят цяла щайга, но нямаше как – искахме максимално много фенове на волейболистите ни да опитат от нашите ягоди. Подготвил съм доста ягоди, а в бъдеще и малини за всички следващи волейболни турнири. Само в Лондон няма как да можем да занесем на волейболистите ни. Но за публиката тук ще има още много ягоди!”, сподели пред Гонг Георги Христов – председател на Българския национален волейболен фенклуб.
Припомняме, че ягодите са един от символите на Уимбълдън. Традиция в Лондон е похапването на ягоди със сметана, като тя датира от самото начало на легендарния тенис турнир в края на 19 век. На Уимбълдън през 2011 година за 13-те дни са изконсумирани приблизително 28 тона ягоди, смесени със 7 хиляди литра сметана. Самите червени плодове в Париж съща като тези в София са от специално подбрана ферма и се берат ден преди да пристигнат на кортовете за проверка и почистване.
Коментирай