„Поставената цел пред мъжкия ни национален отбор е спечелването на минимум бронзов медал от Световното първенство в Италия. А дано задминем тази задача”, обяви пред Гонг вицепрезидентът на БФВолейбол Иван Тодоров.

Владимир Николов и компания ще играят през есента на Мондиала с фланелка, на които отпред има логото на „Penny Маркет”. Хранителната верига магазини подписа договор за генерално спонсорство на тима за Световното в края на септември и началото на октомври, като контрактът не бартер. „Сумата не е малка, но е класифицирана информация”, обяви другият вицепрезидент на БФВолейбол Петър Кънев.

Иван Тодоров каза още: „Гледаме на това сътрудничество дългосрочно и за след Световното, а и за Европейското първенство в Австрия и Чехия догодина, където този генерален спонсор е силен. И двете страни приемаме това сътрудничество за нееднократно, а за разширяващи се. Още преди 2-3 месеца се разбрахме с тях. Искаме да работим като европейци и да осигурим по подобаващ начин националите ни. Обмисляме варианта по време на Световното в техните магазини да се продават сувенири, свързани с волейболистите ни. Мъчим се да осигурим много сериозна подготовка на отбора ни за Световната лига и Световното първенство, подобаващи контроли с подобаващи съперници. За първия мач от лигата с Бразилия, ще се подготвим с контроли в Аржентина. Сериозните ни съперници в Лигата също са добра подготовка за Световното. В ход е организацията на контроли и непосредствено преди Мундиала. Федерацията ще си свърши работата. Трябва да се молим само момчетата да се живи и здрави” .

„Криза има навсякъде, но не и при нас. Заедно с волейбола няма криза. Нашата марка не спонсорира други спортове, а само с Общините правим детски площадки. Гледах волейбол по телевизията и видях, че това е спорт №1 на България, а защото ние сме №1, ще работим с №1”, сподели управителят на „Penny Маркет България” Васил Фечко, който въпреки, че е чех ще подкрепя България при мача с Чехия от групите на Световното.