През 2014 година Южени Бушар изглеждаше като следващата много голяма звезда на женския тенис. 20-годишната тогава канадка бе на финал на Уимбълдън, игра полуфинали на Аустрелиън Оупън и Ролан Гарос, и достигна до №5 в световната ранглиста. А привлекателната ѝ външност караше големи и популярни световни марки да се бият за подписа ѝ и възможността Бушар да рекламира техните продукти.

Но колко много може да се промени за 4 години...

Към днешно време Бушар е под №116 в света, а проблемите ѝ са на и извън корта. Всъщност, единствената ѝ голяма победа дойде в съда. Там тя излезе победител в дело с Американската тенис асоциация за инцидента в женската съблекалня на US Open 2015. Тогава Бушар падна на хлъзгавия под и дълги месеци не можеше да се състезава. Именно с този момент канадката смята, че е свързан и спадът във формата ѝ.

А последната ѝ загуба бе раздялата с агента ѝ Джон Тобиас от TLA. TLA беше четвъртата агенция, която представлява Бушар от финала ѝ на Уимбълдън досега. Доста необичайно висок брой.

"Не бях съгласен с начина, по който се правеха някои неща и беше най-добре тя да намери някой друг", заяви Тобиас. Самата Бушар призна след загубата в първи кръг на турнира в Индиън Уелс, че раздялата не е "по взаимно съгласие". "Сега нямам някой. Много неща се случват и това е седмото на ума ми в момента. Но след турнира ще се прегрупирам, ще прекарам известно време с моя екип и ще опитам да измисля нещо", заяви Бушар.

А до не отдавна дългият списък със спонсори започва да намалява все повече. "Но Йорк Таймс" разкрива, че три от големите спонсори на Бушар са решили да не подновяват договорите си с нея: Colgate, Aviva, застрахователна компания и Usana, марка хранителни добавки.

С дългогодишния си спонсор за екипировка Nike Бушар има договор, който е базиран изцяло на представянето ѝ и на база на ранкинга. Заради това, според хора, запознати с практиките на Nike, в момента компанията не плаща нищо на канадката. Очаква се и тя вече да не носи ексклузивна екипировка само за нея, както бе досега.

По-големият проблем за Бушар е фактът, че дългогодишният ѝ договор за тенис ракети с Babolat изтече в края на 2017 и не бе подновен.  В последните седмици два малки ангажимента с препоръчване на марки бяха направени без значението на Тобиас, което доведе до влошаване на отношенията играч-агент.

Едната реклама бе промотирането на електронна книга за криптовалута, при която Бушар позира до баскетболно игрище, а сайтът на компанията е на телефона ѝ. В другата Бушар е гримирана и сочи енергийни дъвчащи таблетки. Нито една от двете компании не е от ранга на брандове като Rolex и Beats, които бяха в портфолиото на Бушар доскоро.

С техни продукти бе пълен Instagram профила на тенисистката, която има 1,7 милиона последователи. Сега обаче в него има само снимки от последното ѝ участие по бански на страниците на Sports Illustrated.

След като тества различни ракети преди сезона, Бушар започна 2018-а с модел на Head. Но бързо се върна към изпробваната ракета на Babolat. И в Индиън Уелс, канадката продължи да изпробва различни модели.

Дали действително слабото представяне на Бушар е свързано с падането на US Open 2015, винаги ще остане загадка. Нейните резултати през 2015 преди Ню Йорк също бяха колебливи. Въпреки падането ѝ в ранглистата, авторитетът ѝ сякаш оставаше непокътнат. Тя продължава да получава покани от организаторите за участие в основните схеми на големите турнири, включително на Индиън Уелс. Снимките ѝ в Sports Illustrated също бяха широко обсъждани.

Но най-сетне изглежда, че проблемите на корта започват да се отразяват и извън него.