Тя е привлекателна и очарователна тенис звезда, която никога не е печелила турнир. Но години наред се занимава с реклама, от която печели пари. Не, много пари. Сещате се и сами. Става въпрос за Ана Курникова.

Въпреки това, бившата тенисистка се занимава и с благотворителност. Последното й пътуване бе до Хаити, където се запозна с проблемите на местните жители, сред които са бедността, насилието и природните бедствия.

Визитата й през месец февруари бе част от кампания, която има за цел да бъде привлечено вниманието към новаторски решения за на здравни проблеми. Това пътуване ще остане за цял живот в спомените на рускинята, която сподели, че животът й се е променил след видяното там.

“Бях шокирана, когато разбрах, че 70% от населението живее с по-малко от 2 щатски долара на ден, с които не могат да се покрият най-нормалните човешки нужди”, сподели Курникова.

Рускинята заяви още, че е била разтърсена от срещата й с група млади момичета, които са били продадени в робство от своите родители за скромна печалба.

Според последните изследвания, 1 от всеки 2 момичета, които са били продадени от своите родители, е било сексуално насилвано, което в голяма част от случаите е довело до заразяване с ХИВ или други полово предавани болести.

“В първото село, които ние посетихме - Кабаре, видяхме как коситe на децата са пожълти поради недохранване, а домовете на повечето бяха направени от камъни, пръчки и картон. Цели квартали са били разрушени от урагани през миналата година”, добави Курникова.

Чрез дарение от модната компания H&M в поредната Анти СПИН кампания, бе изграден младежки център, за да предоставят на децата, живеещи в домашни робство професионалното обучение за здравно предпазване.