Бившата номер едно в световния тенис Ана Иванович може и да отпадна рано от четвъртия за годината турнир от Големия шлем – US Open, но за сметка на това не си губи времето.

Новото лице на рекламната кампания за мляко “Got Milk?” не е американка, а Ана Иванович. Запазената марка на акцията е “белият мустак”. За последните няколко години тази кампания е увеличила млеко-потребителите в САЩ с 10 процента.

Популярността на атрактивната сръбкиня продължава да расте, а това най-вероятно е причината тя да се превърне в поредната знаменитост, която да се присъедини към кампанията, чиято главна задача е децата да бъдат научени, че млякото е полезно.

През годините в нея са участвали звезди като Дейвид Бекъм, Мохамед Али, Мадона, Наоми Кембъл, Синди Крауфорд, Бритни Спиърс, сестрите Уилямс и други.

Преди време Ана Иванович сключи и доста изгоден рекламен договор с Rolex.