Марката за луксозно дамско бельо "Victoria`s Secret" представи новата си пролетна колекция за млади момичета с провокативен текст като "обади ми се" или "предизвиквам те".
Шокирани родители веднага обвиниха компанията, настоявайки гневно, че надписите по бельото превръщат дъщерите им в сексуални обекти. В рекламата марката се обръща към 17-годишните момичета, за които пролетта "премахвала задръжките".
Колекцията била приета още по-неодобрително, тъй като представянето й съвпаднало с пролетната ваканция на учениците, което разбира се е било умишлено.
Според критиците "Victoria`s Secret" винаги е целяла да продава секс - от световноизвестните похотливи ревюта до неоновите цветове. Те винаги са показвали продуктите си открито сексуално. Но има достатъчно натиск върху младите момичета, че растат прекалено бързо и без маркови дрехи, които им налагат да изглеждат като възрастни, докато все още са в училище. "Чудя се дали шефът на фирмата ще е съгласен детето му да носи това", попита недоволна майка. /БГНЕС
Коментирай